به خود بیایید!

۱۳۸۷ آذر ۳, یکشنبه

بازدید دکتر سلیمانی وزیر فن آوری اطلاعات وارتباطات از سالن دولت الکترونیک سازمان




نقش شگرف تامین اجنماعی الکترونیک در عرصه تبادل اطلاعات

به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت وخدمات ماشینی تامین ، در ساعات اولیه روز افتتاحیه نمایشگاه دکتر سلیمانی وزیر فن آوری اطلاعات وارتباطات ضمن بازدید از سالن دولت الکترونیک، به صورت اختصاصی ازغرفه شرکت مشاور مدیریت وخدمات ماشینی تامین به عنوان مجری انحصاری طرح جامع اتوماسیون سازمان تامین اجتماعی بازدید به عمل آوردند.

میربابائی، مدیر فروش بازاریابی شرکت مشاور مدیریت وخدمات ماشینی تامین ، در گفتگو با ایشان ضمن تشریح دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در حوزه IC T نسبت به تبیین نقش این شرکت در استقرار نظام جامع مکانیزاسیون سازمان تامین اجتماعی مبادرت نمودند.

وی همچنین در مورد طراحی ، تولید ، نصب و راه اندازی و تعمیم سیستم جامع بیمه ای ، سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: شرکت متبوع او مفتخر است سیستم جدید بیمه ای موسوم به "سبا" را در بیش از 470 شعبه سراسر کشور در کمتر از ششماه در سراسر کشور عملیاتی سازد. همچنین توضیحاتی در خصوص بسط سیستم جامع درمانی (مستقیم و غیر مستقیم ) در مراکز بیمارستانی ، درمانگاهی وستادی سازمان در کل کشور، ارائه نماید.

در ادامه ایشان ، به نقش شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین در پروژه های فرا سازمانی و ملی همچون : پایگاه جامع ایرانیان ، پورتال وزارت رفاه ، سیستم رسیدگی به اسناد پزشکی صندوقهای بازنشستگی (بانک ملت وصنعت نفت) و... اشاره نمودند.

سپس دکتر سلیمانی با توجه به نقش بسیار مهم سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهادی فراگیر در گسترش و بسط عدالت و توسعه خدمت رسانی اظهار داشتند: در وضعیت کنونی می توان با ابزارهای حوزه ICT نسبت به ارائه خدمات مناسب تر و در شان مردم و جامعه اقدام نمود.

ایشان خاطر نشان کردند: در خصوص زیر ساختهای فنی وارتباطی محدودیتی در حال حاضر در کشور وجود ندارد و وزارتخانه متبوع ایشان اعلام آمادگی در زمینه ارائه پشتیبانی و خدمات زیر ساختی در هر بعد و حجمی، مینماید .

وی افزودند : نیروهای متخصص و جوان جامعه در صنعت فناوری اطلاعات، بازوان اصلی اجرا و استقرار نظام های ICT در کشور هستند تا با بسط و توسعه خدمات این حوزه بتوان پاسخگوی نیازهای مردم بود .

ایشان اظهار داشتند: در مواجهه با آحاد مردم آنچه نیاز و خواسته اکثریت جامعه می باشد، برقراری امکان دسترسی به سازمانها و ارائه خدمات از طرق مناسب تر وسهل تر می باشد .

مدیر فروش وبازاریابی شرکت مشاور مدیرت وخدمات ماشینی تامین در ادامه ، با ذکر تاثیر مثبت استقرار سرویسهای IT (از جمله پورتال ها ، نرم افزارهای بیمه ای و درمانی، سرویسهای online...) در کاهش ترددهای درون شهری، بسط عدالت اجتماعی و تسهیل درامور؛ بر امکان تبادل اطلاعات در قالب بدنه دولت فی مابین سایر سازمانها تاکید کرد.

در خاتمه دکتر سلیمانی ، ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران مقوله ICT در سازمان تامین اجتماعی مجددا بر آمادکی در زمینه تبادل اطلاعات وامکانات تاکید نمودند.