به خود بیایید!

۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

ايجاد انگيزه بيشتر در بين همكاران تأمين‌اجتماعي


مديرعامل صندوق تامين اجتماعي در جمع ايثارگران ستاد مركزي اين صندوق، تفكر ايثارگري و ترجيح منافع جامعه بر منافع فردي را راهگشاي تمامي مشكلات برشمرد و ايجاد تحول و پيشرفت و توسعه صندوق تامين اجتماعي را نيازمند تلاش و ايثار تمامي همكاران آن دانست.

به گزارش اداره‌كل روابط عمومي و امور بين‌الملل صندوق تأمين‌اجتماعي دكتر رحمت‌ا... حافظي اتحاد و انسجام همكاران صندوق تأمين‌اجتماعي را براي تحقق اهداف و برنامه‌هاي آينده ضروري دانست و گفت: با وجود روحيه ايثارگري و اتحادي كه در بين همكاران تأمين‌اجتماعي وجود دارد با لطف خداوند و كمك همكاران براي ارتقاء خدمات به بيمه‌شدگان تلاش خواهيم كرد.
دكتر حافظي با اشاره به پرداخت بخش عمده‌اي از مطالبات مربوط به درمان غيرمستقيم و همچنين پرداخت مابه‌التفاوت افزايش حقوق مستمري بگيران تأمين‌اجتماعي؛ تحقق اين مسائل را از اقدامات بسيار مهم در چند ماه اخير عنوان كرد.
وي همچنين ايجاد انگيزه بيشتر در بين همكاران تأمين‌اجتماعي و پرداخت مابه‌التفاوت افزايش حقوق آنان در سال 88 و 89 را از ديگر برنامه‌هاي صندوق تأمين‌اجتماعي برشمرد و تأكيد كرد: طي روزهاي آينده در اين رابطه تصميمات مناسبي اتخاذ و با طي كردن مراحل قانوني احكام جديد كاركنان صادر مي‌شود.